marți, 19 august 2014

13 August

Ma  pot  numi  narcoman  deoarece sunt dependenta de tine .Totul la tine mi se pare fascinant de la  ochii tai caprui pana la simplul faptul ca respiri . 
Desii ai plecat doar de 12 zile simpt ca au trecut 12 ani .Astazi imi lipsesti mai mult decat deobicei ; imi lipseste totul la tine : de la aerul expirat pana la caldura emanata de al tau corp . Toata lumea se comporta cu mine de parca am ramas vaduva ,ceea ce nu mi se pare un lucru chiar asa rau deoarece pot vorbi despre tine nonstop si asa imi pari mai aproape , dar ceea ce ma scoate din sarite este felul in care ei ma privesc : ma privesc cu mila precum un copil handicapat ramas singur in lumea asta mare .
  Mi-as fi dorit sa fi aici deoarece am avut o zi destul de proasta ,mi-as fi dorit sa ma iei  in brate iar in timp ce eu iti  ascult bataile ritmice ale inimii tu sa ma saruti pe frunte si ca de obicei  sa imi spui ca toate trec si ca o sa fie bine .
 Dar ca restul viselor mele aceasta dorinta ramane nenplinita.
Desii o visatoare din fire sunt destul de realista in acest moment , daca te vei mai rentoarce vreo data nu v-a fi la mine .
                                         In caldura torida a acestei nopti de vara eu continui sa sper ca intr-o buna zi vei revenii pe cararea vietii mele si ca vei reanima copilul din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu