miercuri, 20 august 2014

Te iubesc

“ Doar pentru ca cineva nu te iubeşte asa cum vrei tu , nu înseamnă ca nu te iubeşte cu toata fiinţa sa.”                              
                       -Gabriel Garcio Marquez-
Tu te crezi  mai catolică de cat Papa,dar după părerea mea eşti la fel de credincioasă precum satana intr-o  zi de Duminica.
Da te judec, si mi-e ruşine sa o recunosc ,te judec fără nici un drept, te judec pentru fiecare moft pe care mi –l refuzi.Deşi ca oameni nu avem nici un drept sa judecam deoarece nu ne putem privi pe noi înşine prin proprii ochi eu te judec pe tine.
Toata viaţa ta ai încercat din toate puterile sa îmi oferi tot ce e mai bun,probabil ca si tu m-ai judecat pe mine ,dar nu la fel de mult cum o fac eu .
Nu v-oi realiza de cat foarte tîrziu tot ce ai făcut pentru mine ,dar mai bine mai tîrziu decît niciodată.
Ar trebui sa îţi multumesc în fiecare zi doar pentru faptul ca mi-ai dat viaţa si te-ai luptat  zilnic cu toate armele pentru a mea existentă. Dintre toate persoanele din lume Tu ai fost prima care m-ai iubit ,m-ai iubit pentru ceea ce sunt , m-ai iubit doar pentru faptul ca respir si exist .
Mă bucur ca realizezi ca sunt dor un copil si ca ai răbdare cu mine,sincer nu ştiu cum ruseşti eu nu as putea, ştiu ca aştepţi cu nerăbdare ziua cînd îţi v-oi mulţumi ,sper ca v-a veni curînd .
Deşi  meriti  mult mai mult de cat un simplu Multumesc eu doar atîta îţi pot oferi ,ştiu ca este puţin , dar sunt conştientă ca atunci cînd aceasta arzătoare dorintă a ta se v-a împlini universal tău v-a fii  complet .

Te iubesc chiar dacă nu iti spun prea des, si te iubesc m-ai mult de cat îţi  închipui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu